RE: OT jaderný tok do evropy z Ukrajiny

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Únor 25 13:45:05 CET 2022

No Putinovi vojaci su tam preto lebo je snaha zabranit teroristickym utokom a zneuzitiu.
Strazia to tam spolu s ukrajincami, s ktorymi sa dohodli.

j.

________________________________
From: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] on behalf of Dodo Racek [dodoracek na gmail.com]
Sent: Friday, February 25, 2022 7:11 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT jaderný tok do evropy z Ukrajiny

Za tie roky po vybuchu a mnozstve rozmetaneho materialu po okoli pri vybuchu sa dazdami, priesakmi dostal radioaktivny prach aj do podzemnych vod. To by musela Europa byt uz davno cela zamorena.
Zem ma dostatocny filtracnu schopnost, hlavne, ako ma voda v nej tiect 1000+ km.
Toho by som sa nebal.

Skor ma udivuje, ze Putin cez toto uzemie prehnal svojich vojakov.  Cesty ako-tak po vybuchu v dalsich rokoch vycistili, ale uz par krokov mimo cesty/chodnika este stale dozimetre pistia. ( zvedavy kolega tam bol asi mesiac pred tym, ako to uzavreli najnovsim sarkofagom )
A s tankami pri utoku asi nechodia len po odmorenych cestach... Alebo si pred Kyjevom spravia odmoovanie techniky?

Dodo

pi 25. 2. 2022 o 6:25 Jiří Nesvačil <nesvacil na posys.eu<mailto:nesvacil na posys.eu>> napísal(a):
V reportážích se hovoří o spodních vodách pod elektrárnou a jejímu
zpětnému odtoku především do Evropy.

Jirka