[OT] Re: Paypal

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Únor 25 09:22:18 CET 2022

No ono to ma nejspis nekolik duvodu, proc to zadna karetni asociace
neudelala:
1) Ono by ji to nejspis musela naridit nejake exekutiva (US, EU, ?),
coz neudelala
2) US/EU se porad tvari, ze jejich sankce 'nemaji dopadnout na bezne lidi'
(nehodlam se poustet do diskuze zda je to proveditelne ci zda to bude
mit efekt) a to by IMHO takovy efekt vyrazne melo
3) Je orazkou nakolik by to bylo v rusku ucinne, predpokladam, ze na to
jsou dobre pripraveni a ze maji (podobne jako Cina) vlastni system karet,
ktery tam bude o dost rozsirenejsi, nez Visa+EC/MC+AmEx dohromady
4) Dalsi otazkou je nakolik se karty a platby kartami v rusku pouzivaji. Ja
jsem silne kartoidni typ a pred cca 5 lety na dovolene v Praze mi byla
karta dobra tak maximalne na vybrani penez z bankomatu. Ubytovani - pouze
cash. Restaurace/kavarny - totez.Nektere vstupy - totez...
BR,
Marek