OT: nabytek do dilny, supliky, nahrada za IKEA, ktera to uz nedela ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 23 16:59:13 CET 2022

jen prozatimni shrnuti z pokusu, kombinovat dily z IKEA.
nepasujou. spodni sektorove skrinky METOD jsou vrtany na ty drahe
supliky. je to znacka BLUM TANDEMBOX PLUS. ty levnejsi supliky/pojezdy
jdou prevrtat( 2x dira kousek vedle v ose, jedna zustava a jde to tam
napasovat, ale kvalita uplne jinde, neni to celovysuv a vyska supliku
jen 15cm.
nakonec jsem zatim vzal 2x spodni skrinku + do ni levne police, z nich
udelal horni cast, sesrouboval konfirmatama aby se to nevlnilo. na
zkouzku vzal 2x ten drahej suplik. a "projekt" bezi dal :-) ted budu
jeste nejak kombivovat a uvidi se.
jen povzdech nad dopravnima sluzbama IKEA. prvni nakup na cernaku a
hned, ze si mam pro pulku dilu dojet nekam 5km do pocernic do dalsiho
skladu. kdyz jsem hledal na webu moznost si to nechat pripravit rovnou
do pocernic vsechno, pocernice nejsou vydejni misto. dalsi varku jsem si
nechal dovest do Usti na vydejni misto a kupodivu, za cim vice penez
nakoupite, tim vice zaplatite za vyzvednuti. bylo to tam az 3 pracovni
den k vyzvednuti od 14 - 19:00. ale JEN TEN JEDEN DEN. proste nechapu.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65