Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 21 20:16:19 CET 2022

Ještě jsem zapomněl napsat 2 výhody toho exportu přes PostScript:

- je možné zmenšit všechny otvory na definovanou velikost (Drillaid)
- je možné udělat export inverzně (pro negativní fotoresist)

PL