kde sehnat netypický potenciometr

Pondělí Únor 21 12:46:01 CET 2022

Dobrý den,

pustil jsem se do úpravy stojací lampy Massive. Byla tam nějaká 250W
halogenka, která se přes stmívač používala tak, že skoro nesvítila a jen
topila. Předělávám to na ledky a narazil jsem na problém s
potenciometrem. Je tam potenciometr s vypínačem, má závit 9 mm (všechny
potenciometry, co jsem viděl s 6 mm hřídelkou mají 10 mm) a drážkovanou
hřídelku, která má sice průměr 6 mm, ale jiné drážkování, že knoflík z
lampy na obyč. potenciometr nenasadím. Na lampě je matička ve formě
trubičky s drážkovaným rantlem, která se našroubuje na závit
potenciometru. U jednoho světla byl potenciometr a vypínačem, u druhého
jen vypínač ve formě "potenciometru" bez dráhy a jen s tím vypínačem.
Obrázek je tady https://vaelektronik.cz/fotky/potenciometr.jpg

Nevíte, kde takový potenciometr sehnat? Ideálně lineární 10 - 100 KOhm a
s vypínačem?

Anděl