Re: mech: knizka pro Kindle ctena na PC + preklad guglem ? (fusion360)

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Únor 21 10:41:06 CET 2022

Ahoj,

distributorem je amazon, takže s velkou pravděpodobností ne.
Nápovědou by mělo být:
https://www.amazon.com/Autodesk-Fusion-360-Beginners-Intermediate-ebook/dp/B09MTCF184/ref=tmm_kin_swatch_0?_encoding=UTF8&qid=1645424445&sr=1-1#detailBullets_feature_div

Myslím, že X-Ray je parametr, který mluví o copy/paste a ten je zakázaný. Ale možná je to screen reader, kterej je povolený.

Kniha obsahuje DRM a není povoleno její čtení na několika zařízeních. Na kindle je k dispozici slovník, který překládá pomocí "screen reading"

---------- Původní e-mail ----------
Od: ajtservis <info na ajtservis.cz>
Komu: hw konfera <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 21. 2. 2022 7:38:38
Předmět: mech: knizka pro Kindle ctena na PC + preklad guglem ? (fusion360)

hezky den.

nasel jsem, ze uz se dokonce tisknou knizky pro fusion360. protoze pouze
videa mi absolutne nevyhovuji, koupil bych si radeji knihu. ALE jako ne
anglicky vybaveny, bych i rad treba pdf verzi kde si to co neprelouskam,
rad prelozil guglem.
nasel jsem knihu, co ma verzi pro ctecku Kindle.
pujde cist na pc + kopirovat obsah do gugl prekladace ?

diky za info.

tomik.

kniha zde:

https://www.amazon.com/Autodesk-Fusion-360-Beginners-Intermediate/dp/B09MBJHLLQ/ref=sr_1_1?crid=1WJG5QDLT9OP&keywords=Autodesk+Fusion+360%3A+A+Power+Guide+for+Beginners+and+Intermediate+Users&qid=1645424445&s=books&sprefix=autodesk+fusion+360+a+power+guide+for+beginners+and+intermediate+users%2Cstripbooks-intl-ship%2C142&sr=1-1