cez tarif pro solary ma nekdo zkusenost

Pondělí Únor 21 08:23:28 CET 2022

A co vlastně to BMS dělá mimo to, že obsahuje balancer? Na tom videu
ukazoval, jak si baterky komunikují, nechápu, co si můžou asi posílat.
Přece nabíjí se až do dosažení napětí, na tom není co vymýšlet. Stav
nabití, když už to má být přesné, se zjistí prošlým nábojem a počítání
náboje se resetuje při max. nabití. Tohle lze udělat pro baterku jako
celek. Ale pokud tuhle informaci zas až tak přesně nepotřebuju, mohu se
taky orientovat jen podle napětí. Zkrátka dokud to jde, svítím z baterky
a když chcípne, přepnu na síť.
Jo, dělal jsem k baterce tohle měření stavu nabití. Zařízení v širém
poli odesílá data a aby se zajistila alespoň nějaká kontinuita těch dat,
čím vybitější baterka, tím delší interval těch přenosů. Pak si to
prodloužením intervalu začalo energii trochu šetřit, aby to bez
přerušení provozu po čase došlo k plnému nabití, kde se počítadlo náboje
resetovalo. Ale tohle použití baterky je extrém, to přece doma nepotřebuju.

Anděl