cez tarif pro solary ma nekdo zkusenost

AZE aze na seznam.cz
Neděle Únor 20 23:19:56 CET 2022

Ano, dobře si pamatuji heslo Nakupujte u odborníků. Podle mých osobních zkušeností dnes platí Odborník do domu, hůl do ruky.
Jo, komerční řešení je vždy lepší. Jak pro koho...divím se, že i pro experty z oboru.
aze

From: Halen
Sent: Sunday, February 20, 2022 8:40 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: cez tarif pro solary ma nekdo zkusenost

Největší problém je podle mého pravě v BMS a managementu vybíjení a nabíjení - proudy. Proto bych osobně do samo-domo stavěných baterií nešel, i když vycházejí levněji.

Nehledě na případnou pojistnou událost, kdy pojišťovna pak je dosti neoblomná. V tomhle případě je komerční řešení podle mě lepší.

Honza

  No koupil predrazeny baterky. Jak tu probehl odkaz v konfere tak vychazely naopak na tretinu komercnich. A management je docela pekna vyzva udelat vlastnimi silami ;-) (3.6kWh clanky mi vychazely na 15kKc, co IMHO docela jde)