Re: OT: Mazání převodovky elektromotoru [vyřešeno]

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Neděle Únor 20 11:11:03 CET 2022

Prolezl jsem všem známým a spolupracovníkům jejich kelímky a tuby s
vazelínami. Ve všech byl nějaký odloučený olej nebo přišly řídké.

Nakonec zvítězila vazelína kterou donesl kolega cyklista:

https://www.mall.cz/cisteni-mazani/yarrow-vazelina-lithium-white-130ml-kelimek-100053572644

Skoro jako původní originál, ten by jen o trošičku hustější. V kelímku
nebyl žádný odloučený olej, prý na ni 5 let nešáhl.

Ještě jsem zkoušel:

https://www.mall.cz/univerzalni-mazaci-oleje-auta/carlson-bila-vazelina-400ml-100024083425

Pěkně maže, vše okolo poprská, po nastříkaní a odvětrání po dvou dnech
je skoro jako předcházející jen o poznání řidší.

Petr