Re: OT: Mazání převodovky elektromotoru

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 13 20:01:21 CET 2022

No proč to řešíme... ptal jste se " na kterem miste mazacich vlastnosti je
esteticke hledisko... :-)".

No tak jsem dal příklad se třemi slovy :
řetěz u motorky...  (u bajcyklu....)

No a vy teď román jak od Zoly... popravdě mi to připadá, jak když doma
navrhnu, že by se mělo vyluxovat a syn mě zavalí půlhodinovou přednáškou o
nadměrném hluku vysavače a jiných pitomostech, co s tím nesouvisí, pte se
uklidit musí.. ;-)