Hodiny Elektrocas

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Únor 19 14:02:45 CET 2022

Viděl jsem to ve Washingtonu a jedno je u nás v Kroměříži.
Nevím zda opět funkční a teď nemám bohužel čas, je hezky a tak
s přítelkyní na procházku.
Nejsem přes hodiny a na ruce je nenosím možná dvacet let.
S odporem vzduchu mám ale určité zkušenosti.
Máme na vstupu do domu dvoje dveře, hlavní a závětřní.
Na obou je mechanický zavírač á la Brano.
Pokud někdo zablokuje zádveřní tak se ty hlavní zavírají úplně jiným tahem.
Tahají jiný sloupec vzduchu. V zimě to bývá problém.
Jindra Polívka