OT Re: Hodiny Elektrocas

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 19 13:01:24 CET 2022

Jano to je prave ten zkresleny pohled nezainteresovane verejnosti.

V pripade nize uvedenych hodin za 10kE bych nejprve resil zda vubec
jsou...penize jsou az vec podruzna.

Jen pro ilustraci...u valne vetsiny popularnich modelu od Rolexu jsou v
soucasne dobe u autorizovanych prodejcu hodinky (v cenach zacinajicich
na tech 10kE) pouze na poradniky a to jeste tak, ze si hodinky nemuzes
fyzicky ani prohlednout pred koupi...nemaji je ani na prodejne na
ukazku. U nekterych modelu te na poradnik ani nezapisou, protoze
predpokladana doba dodani je cca 20-25 let.

To jen kdyby nekoho sokovala cena. :-)

RV