Hodiny Elektrocas

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Únor 19 12:47:12 CET 2022

Gravitacnu konstantu by pre borca z CERNu nemal byt problem lokalne menit.
Alebo len jednoducho tie hodiny presuvaj z miesta na miesto (par desiatok
kilometrov by mohlo stacit), ta gravitacna konstanta sa dost meni.

https://www.erwinsattler.com/wp-content/uploads/2021/09/Internet-DE-Paez.Pend_.-Anleit-2.9.21.pdf

Tam je popisane aj to doladovanie zavaziami na "adjustment table" co je ten
pliesok v strede ramena kyvadla. Tie zavazia by mohla prikladat/uberat
roboticka ruka (tam dostane priestor aj umelecke stvarnenie).

Mimochodom, to pdfko naznacuje aj to, ze kde mozes take hodiny kupit nove.
U jedneho distributora vo Viedni som nasiel aj... no nie priamo ceny, ale
tie hodiny su tam rozkategorizovane ako <10kE a >10kE.

wek