Hodiny Elektrocas

balu balu na k-net.fr
Sobota Únor 19 09:38:45 CET 2022

ano, je to cista radost. Niekto zbiera podtacky od piva, niekto
veterany, a niekto ma zalubu v merani casu... Na prvotny test bezali
niekolko dni, vyzera, ze su v poriadku. Vid. 1-dnova stabilita po druhom
nastaveni.

Teraz ich treba vycistit, namazat, nastavit/opravit elektricke
natahovanie a moze sa zacat experimentovat s metodami riadenia
frekvencie. Maser ma Allanovu odchylku na urovni jedneho dna 2e-16, to
bude mat co robit aby sa na tie pendlovky zavesil :-))