sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Únor 18 17:13:50 CET 2022

hezky den.
potreboval bych nahradit USB flashdisk pripojenim do PC.
jde mi o to, abych mohl ukladat soubory z externiho zarizeni, co umi jen
USB_flash primo do pc, kde si vysledek hned prohlednu, prejmenuju a
ulozim kam potrebuju. na zarizeni bych jen mackal tlacitko pro ukladani.
mival jsem propojovaci usb kabel s krabickou uprostred, kde slo takto
propojit dve pc a v "master" pc se druhe tvarilo jako disk.
existuje neco takoveho pro USB flash disk ?
samozrejme je to zase nahrada za naprosto debilni sw. v tom zarizeni,
rucni oscilo HANTEK DSO1152S. jak jsem tu uz minulke fnukal nad sw. k
RIGOLu, tak bohuzel k HANTEKu to psal stejnej mamlas :-(.
clovek by neveril co jde "vyprodukovat" .
diky za info.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.