Krcma v nedelu (bolo Re: Hodiny Elektrocas)

balu balu na k-net.fr
Středa Únor 16 21:48:14 CET 2022

Kolega zo sekcie stale pouziva a rozmysla v ppm. Divne...

Ale ano, toto vyzaduje hlbkovy rozbor a riadnu diskusiu. Som tu do
pondelka, neskocime v nedelu poobede do krcmy? Nedela preto, ze sa
vraciam v pondelok okolo obeda, takze ked tu nieco chytim bude mi to asi
jedno.