Hodiny Elektrocas

Středa Únor 16 12:47:31 CET 2022

Tohle rozštelování všech podružných hodin se mi "povedlo" úplně dokonale
v rozhlasu v Brně. Dělali jsme pro rozhlas hodiny, ze kterých vysílají
časové znamení a taky se tím řídí podružné hodiny.
http://piknymburk.cz/hodiny.html
Taky jsme pro ně dělali podružné hodiny se svítícíma ručičkama, protože
mechanické hodiny nebyly tak úplně nehlučné a starší redaktoři nesnášeli
digitálky
http://piknymburk.cz/podhod.html
No a hlavní hodiny jsem vybavil (zcela zbytečnou) funkcí, že pokud síť
neobsahuje mechanické hodiny a jsou tam jen ty naše, dají se vysílat
podstatně kratší minutové impulzy (snad 0,1 sec) a tím se podstatně
zrychlí nastavování. V návodu jsem upozorňoval, že je potřeba dát na to
pozor a nepouštět tento režim, pokud tam jsou i mechanické hodiny. No a
když jsem to tam montoval, povedlo se mi to v tomhle režimu pustit.
Každé hodiny za tu chvilku došly úplně jinam. Pak jsme s jejich
technikem běhali odpoledne po baráku se štaflema a nastavovali hodiny :-(

Anděl