Hodiny Elektrocas

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Únor 16 11:54:31 CET 2022

Tak to už si nepamatuju.
Ale možná to tlačítko hejbalo i s minutovou ručičnou. Fakt nevím. Jestli
s ní nehejbe, tak se s ní musí hejbat jinak a jestli k tomu není žádnej
ovládací prvek, musí se rukou točit ručičkama. Rozhodně to fungovalo
nějak samozřejmě, kdyby s tím byla nějaká komplikace, tak bych si to asi
pamatoval.

PH