Problémy s DLL a LIB ve VS2017

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Únor 16 00:22:14 CET 2022

Tak pardon, mal som mylnu predstavu, ze je to libka z internetov..

Import lib nemusi byt kompatibilna medzi roznymi verziami MSVC. Ak mate
zdrojaky, tak si ju zbuildujte v Studiu, v ktorom buildujete aj
aplikaciu. Ak mate od nej projekt, tak si ho otvorte vo vasom studiu,
ponukne vam konverziu na vyssiu verziu.

Podla mna bojujete s veternymi mlynmi. To co mate hotove, je pouzitelne
v MSVS pre 32bit. Ale 64bit bola vytvorena pre GNU a to do MSVS
"nenatiahnete".

Ina moznost je kuknut dependency walkerom na hotovu DLL, ake funkcie ma
exportovane (a v akej konvencii) a v zdrojakoch vasej aplikacie pouzit
"sehr dynamisch" pristup. t.j. LoadLibrary a GetProcAddress. Teda sa
vykaslat na staticke linkovanie dynamickej kniznice do projektu.

miro