Re: Problémy s DLL a LIB ve VS2017

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Únor 15 23:39:14 CET 2022

Knihovna rozhodně není open source, ale zbuildovat si ji můžu:-)

A kromě zdrojáků po jejím autorovi zbyl i projektový fajl od MSVC a s
ním se normálně dá používat. Ale přes veškerou snahu se nepodařilo
přijít na to, jak vytvořit nový projekt tak, aby fungoval stejně. Je
vytvořený v nějaké starší verzi, takže ani s porovnáním fajlů jsem
neuspěl. Liší se prostě moc.

A mě by se docela líbilo, kdybych věděl v čem je problém a taky kdybych
mohl zákazníkům do manuálu napsat, jak nastavit projekt v nearchaickém MSVS.

PH