Re: OT Doporučte notebook

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Únor 14 15:20:53 CET 2022

Ahoj,

zaznamenal jsi virtuální num pad na Acer ZenBookách?
https://www.notebookcheck.net/fileadmin/_processed_/5/8/csm_IMG_20181117_152642_208df90581.jpg

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14. 2. 2022 14:38:41
Předmět: Re: OT Doporučte notebook

Jo, tuhle módu jsem taky nepobral - kupoval jsem holce Lenovo Flex 5, mašina
uživatelsky děsně příjemná (dotykový displej je velmi návyková věc), ale na
klávesnici je Home a End jen přes Fn na šipkách, na programování to fakt
nejde (a v podstatě to ani není kam přemapovat). Holce to nevadí, ale mě by
to docela kazilo požitek. Za chvíli budou notebooky bez klávesnice, protože
si to přece každý může namatlat na dotykovce... Nechápu.

Pavel Kutina