Re: OT Doporučte notebook

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Únor 14 15:08:19 CET 2022

No já s programováním na NTB problém nemám, doma to tak dělám běžně.
Vlastně moje první PC byl NTB. Jsem zvyklý vzít do ruky NTB, do kapsy
myš a pak jet na skejtu. Externí klávesnice je na tohle moc velkej krám
a zavazadla kvůli tomu nosit nechci.
Ten domácí NTB, Lenovo Z50/75? má klávesnici super. Jen je to, jak řeklo
jedno dítě na táboře, poslední silně topící AMD co vyrobili. Takže
vydrží tak max 1,5 hod. Naopak tomu řádově rychlejšímu Ryzenu 7 baterka
vydrží celý dopoledne a někdy i většina zbyde.

Nedávno jsem se tu dokonce ptal na "notebookoidní" externí klávesnici,
protože chci postavit noťas vertikálně, ale nechci velkou klávesnici, co
zabírá moc místa:-)

PH