Ampermetr, kompenzace

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 14 10:12:40 CET 2022

[preposielam]

Dobry den,

dve poznamky.

1) Ked si poriadne ceruzkou prekreslite tu schemu na funkcne bloky,
tak lahko identifikujete tecuci leakage alebo kludovy prud tych dvoch
riadiacich tranzistorov zo zdroja 10-20V.

2) Ked pouzijete na meranie ICL710x, tak tie potrebuju napajacie
napatie voci pinu COMMON +-4,5V. To v praxi znamena samostatny
nezavisly zdroj, bud baterku 9V alebo samostatny transformator.

Inak tipujem, ze nastavit 0mA na ampermetri pojde niektorym z tych
trimrov v zdroji, alebo sa bude dat vynulovat priamo na ICL710x.

A.

Za tím bočníkem je ještě část jako součást
zapojení:https://mongi.cz/images/Clanky/BK127/SCH_v1.2c.png

Ano to zapojení je staré a dnes jsou lepší věci jako modul do dlaně s
OLED (takový zdroj mám taky "postaven" s trafem z notebooku), ale
tohle je jedna z věci kterou jsem vždy chtěl mít na stole. To víte já
jsem na ty starší věci...