Ampermetr, kompenzace

Pondělí Únor 14 09:30:55 CET 2022

No vzhledem k tomu, že tam máte k dispozici napájení, dal bych tam DC/DC
měnič s výstupem 3V a přes odpor bych do toho bočníku zavedl těch 20 mA
v opačné polaritě. Protože posouvat nějak nulu toho měřidla bude
problém. I když vlastně i to by šlo i bez měniče. ICL7106 má
diferenciální vstup. Když dáte do napěťových výstupů bočníku odpory,
měřidlo s nulovým vstupním proudem to nepozná. Můžete tam zavádět malý
kompenzační proud a podle toho, do kterého konce ho zavedete, bude nulu
měřidla posouvat na jednu nebo na druhou stranu.

Anděl