[OT] bleskosvod k solarum

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Únor 13 14:26:05 CET 2022

Jo jo, prásklo nám kdysi do paneláku. TV, video, rádio to vydrželo.
PC to odskákalo. Na SCSI discích viditelně poškozené IO, vypalovačka Yamaha
a ani nebudu psát co v té době stála, prostě škoda za 70 tis.
Je fakt že jsem bydlel v 6 patře ze 7 a čím výše tím hůře.
Porovnat nebylo s kým, PC tu tehdy snad ani nikdo neměl.
Dnes bydlím jen naproti a v přízemí tak snad :-)
Sranda byla s pojišťovákem který mi běhal po bytě a měřil mi
zásuvky žlutým měřáčkem za dvě stovky a zakončil to slovy že
má zjištěno na ČHMU že žádná bouřka ani nebyla.
Dělal jsem v té době spojařinu pro "vládní letku" a zrovna ten
den jsem byl v práci a tak jsem ho trochu pocvičil a zavolal
klukům na Meteo a ti mi řekli  - jasně a střed nad Prahou 4.
Tak mi doporučil že je to vysoká částka a ať se domluvím
s paní ředitelkou a něco jí šoupnu.
To jsem si ze své pozice nemohl a nechtěl dovolit.
Tuhle pojistku jsem zrušil a zrovna včera si přečetl ten
Werichův citát o blbcích.
Omlouvám se pamětníkům HW kteří už něco takového
ode mne četli.
Hezký den,
Jindra Polívka