[OT] bleskosvod k solarum

Neděle Únor 13 00:47:01 CET 2022

Já mám hromosvod zvlášť a takový na dnešní dobu netypický. Mimo těch
dvou pahýlků na koncích hřebene mám uprostřed střechy 2,5 m vysokou tyč.
Ta mi vytváří ochranný prostor, kam se schovají TV antény, komín, anténa
na wifi a ten jeden solární panel, co tam mám. Všechno co je v ochranném
prostoru, je pak přizemněné na základový zemnič (ochranný vodič sítě).
Přepěťovku mám sice v rozvaděči, ale pak jde zásuvkový okruh okolo půlky
baráku a v místě, kde mám ze střechy svedené antény, mám vyvedený
základový zemnič a tam je další přepěťovka. Z tohoto místa jde i
uzemnění antén. Na té přepěťovce je jednak televize, a taky zásuvky v
pracovně.

Anděl