[OT] bleskosvod k solarum

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Únor 12 16:27:18 CET 2022

Už je to opravdu dlouho, co jsem počítal něco okolo bleskosvodů, ale
když čtu o tom vedení, tak asi nebude úplně potřeba ne?

Zjednodušeně, pokud se na vedení dá kornoutek (nebo několik) s úhlem 30°
a zakreje kůlnu, tak se bleskosvod nepoužívá. Tedy dříve to tak bylo.

Zemnící pásek souběžně s vedením taky nebýval problém, používalo se to v
každém druhém antoníčku.