OT: OrangePi One FB marketplace

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Únor 12 11:29:04 CET 2022

Já mám RPi4 s u TV od doby nastupu DVB-T2 (nechtělo se mi kupovat novou
TV). Na RPi4 je nainstalován ten základní OS (aby fungovala klasická plocha
a web browser) a nainstalovany LibreElec. Už jsem si na něj tak zvykl, že
bych to snad používal i s novou TV. V LibreElec mám plugin tvheadend.
Server tvheadend mi běží separátně na nejakem OrangePi, kde nebyl (na
rozdíl od RPi4) připojit po USB 2x DVB-T2 stick a jeden USB disk (RPi4
neutahlo napajeni toho vseho). V LibreElec funguje i dálkové ovládání od TV
po HDMI CEC. YouTube jsem na LibreElec nezprovoznil. Chce to nějaké API
klíče a kdo ví co ještě a návody ke odradily. YouTube používám přímo na TV
(aplikace v LG). A když potřebuji něco spešl tak ukončím LibreElec, dostanu
se na klasickou Linuxovou plochu a tam si mohu dělat co chci jako na
klasickém počítači.