OT: OrangePi One FB marketplace

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Únor 11 23:14:08 CET 2022

On Fri, Feb 11, 2022 at 07:48:40PM +0000, Šerých Jakub wrote:
> Strýček Google jako vždy poradí:
> https://disk.yandex.ru/d/-2H0oS_NFFzOHQ
>
> Prásknul jsem to na kartu, zastrčil (taky jsem si dnes zásilku
> s jedním tím oranžákem vyzvedl) a jede to. Akorát já jsem totální
> televizní nýmand, takže vůbec netuším co s tím. Moje idea byla, že
> u televize budu mít krabičku, která zprostředkuje to, co občas použiju
> na počítači, tedy YouTube a sem tam třeba přehrání nějakého programu
> z archivu televize, ale když jsem zkusil tam dostat nějaký plugin na
> YouTube, zjistil jsem, že jeho konfigurace je tak složitá, že mě to
> [...]

S tím se netrapte. Google nemá rád přehrávače, které nehrají jeho
reklamy, takže by vám za chvíli ty API key stejně zablokoval. Plugin tam
ale nechte. Jestli používáte na desktopu/notebooku Firefox, tak si do
něj dejte plugin https://github.com/dirkjanm/firefox-send-to-xbmc
Nastavíte si propojení s Kodi v preferencích.
Když vám bude FF přehrávat něco z YT, tak stačí kliknout ikonku
send-to-xbmc a zafrontujete se to na Kodi a přehraje to Kodi. Na to tam
to nastavení být nemusí.

To samé můžete udělat z telefonu/tabletu prostřednictvím Newpipe
přehrávače https://newpipe.net/ spolu s ovladačem Kore
https://f-droid.org/en/packages/org.xbmc.kore/
Newpipe je potřeba mít neustále poslední verzi z Githubu, protože YT to
neustále upravuje, aby bránil těmhle přehrávačům bez reklam…

No a na archiv TV, Prima, Nova si nainstalujte repository addonů
https://repo.xbmc-kodi.cz/  - návod jak to přidat.

Já to používám na RPi4, nevím jak to pofrčí na OPi…
--
Zito