Re: Dovoz benzínu z PL

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Únor 11 12:22:12 CET 2022

jednoznacne nesouhlasim. za vsim je neschopnost, lenost a  arogance tech
co by vysvetlovat meli a tuto praci si zvolili a jednoznacne to neumi.
velmi pekny, ale kratky priklad byl, kdyz pred hlavnima zpravama na CT1,
vysvetlovali bezpecnost provozu pohledem z praxe. byl to policajt.treba
  ze pri najezdu na dalnici neni ta bila cara na konci pripojovaciho
pruhu zed a muzete ji v pripade potreby klidne prejet a ne zastavit atd.
uplne jsem ziral, ze tohle nekoho napadlo a urcite to bylo neskutecne
uzitecne. trvalo to jen kratce, skoda. a takovehle 5min info kazdy den
na jine tema, jako proc si nepujcit prachy a priklad , co me to bude
stat atd. to by bylo neco. ale radeji mi ukazou "sponzora" poradu, ikdyz
ze zakona je na CT1 reklama zakazana :-(  jsou ucitele co nauci zaklady
skoro kazdeho a jsou ucitele co do zaka nedostanou akoro nic.
tomik.