Re: Dovoz benzínu z PL

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Únor 11 12:09:10 CET 2022

Tohle nefunguje. Informaci je prilis mnoho, lidi si z nich neumi vybrat,
nevenuji tomu cas, neni to pro ne podstatne. Dtto stat nema dost penez.
Ano, pak to vypada jak u blaznu, kdyz se neco naridi 'jen tak z luftu'.
A samozrejme se najdou mudrci, co vedi lip, jak je to spravne a jak to
"dodrzovat nebudou protoze (libovolna oblibena konspiracni teorie)".

O neucinnosti logickych argumentu najdete prehrsel informaci. Proto taky
nefunguji vysvetlovaci stranky jako Demagog/Manipulatori, protoze fakta
nejsou dulezita.
J.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>