Re: OT: Dovoz benzínu z PL

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 10 16:48:45 CET 2022

Poslední poznámka k tématu, protože se mi samotnému taky nelíbí, že se
na technické konferenci probírají netechnickosti.
Minimální sazba DPH v EU určitě existuje. Nakonec když jsme chtěli u nás
dočasně na něco snížit DPH, tak někdo od nás musel jít po kolenou do
Bruselu o to žádat.
Že teď dali Poláci dočasně na něco nulové DPH je výjimečný stav.
Jednak je to asi podmíněno celkově výjimečným stavem, a druhak Poláci
jsou asi jediní, kdo mají koule se postavit občas na zadní.

PL