Re: Dovoz benzínu z PL

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 09:18:35 CET 2022

Do říše nemůžeš dovézt ani ohňostroj z CZ. Ani jednu raketku.

Jinak spolužák ze ZŠ má firmu na těžbu dřeva a moc si to chválí.
Harvester za den sežere přes 100l, takže buď s ním dojede do města, aby
natankoval u benzínky, nebo vykazuje papíry jako blázen. Navíc je to
prej velmi oblíbené v rámci konkurenčního boje. Tedy posílat na sebe
celníky.