RE: Dovoz benzínu z PL

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Středa Únor 9 19:11:48 CET 2022

benzin, alkohol, cigarety, ... podlehaji spotrebni dani. A je omezeno
mnozstvi, ktere lze bez celniho odbaveni ( i v ramci EU) dovezt do CR.
Takze dovoz dejme 20 lahvi tvrdeho alkoholu neni legalni  ... neznam ty
limity

Karton cigaret celniky nezajima, ale krabice cigaret je uz pod dohledem.

S pozdravem
             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:  jan na galuszka.cz
)

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of AZe
Sent: Wednesday, February 9, 2022 7:04 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Dovoz benzínu z PL

Je to OT, ale nějak mi to hlava nebere. Třeba tady:
https://domaci.hn.cz/c1-67031830-zabaveni-auta-na-hranicich-s-polskem-to-pri
-dovozu-levnych-paliv-mozne-je
"Při dovozu většího objemu paliv musí mít lidé u sebe daňový doklad, doklad
o prodeji nebo doklad o dopravě. V nich pak musí být uvedeno označení
prodávajícího a kupujícího, množství prodaných pohonných hmot, výše
spotřební daně, datum vystavení a číslo dokladu o prodeji. Běžná účtenka z
čerpací stanice tak stačit nebude."
K čemu to proboha je??  K čemu mi jako soukromé osobě bude jakýsi daňový
doklad? Je nějaké vysvětlení?
P.S: do Polska nejezdím.
aze