[OT] pres arp neni videt vsechna zarizeni pripojene do LAN

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Únor 9 20:22:02 CET 2022

Zdravim,

jop, to by mohlo byt neco takoveho - vsechny tri schovani jsou stejny model.
a asi se i ta bezpecnost zacala nejak resit - mam instalovany wifi analyzer.
kdyz obcas resim routery doma, koukam na obsazenost kanalu v okoli.
vim, ze predtim tm byl dostupny i seznam pripojenych zarizeni na tu wifi, ted to uz tam neni.
jeste jsem si rikal, ze dekuji pekne, co vsechno je videt.
no, a uz neni

co se da delat, budu to muset poresit jinak.

:)

  Sam