[OT] pres arp neni videt vsechna zarizeni pripojene do LAN

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Únor 9 19:52:21 CET 2022

Ještě mě napadá, dnešní WiFiny se většinou nastavují do izolovaného režimu, kdy připojená zařízení vidí do Internetu, ale nevidí na sebe. To má výhodu v tom, že wifina nemusí řešit broadcasty, které pro ní jsou docela zátěžové a navíc je to zejména ve veřejných prostorech bezpečnější, protože se zařízení nevidí mezi sebou. Nemá ta vaše aktivovaný takový režim?

Jakub Šerých