Re: OT: ještě ke skončeným dodavatelům energií

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Středa Únor 9 18:44:19 CET 2022

Mě už 3E peníze v lednu poslali,, předcházelo tomu několik emailu a
telefonátů vc stížnosti na dTest (na kterou nereagovali). Ještě déle jsem
čekal na Armex, kde měli energie rodiče,. Sice zatím snad nezkracovala, ale
průběh byl podobný.
Libor