<div dir="auto">Mě už 3E peníze v lednu poslali,, předcházelo tomu několik emailu a telefonátů vc stížnosti na dTest (na kterou nereagovali). Ještě déle jsem čekal na Armex, kde měli energie rodiče,. Sice zatím snad nezkracovala, ale průběh byl podobný.<div dir="auto">Libor</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">On Wed, Feb 9, 2022, 13:20 Lubor Otta <<a href="mailto:butan@centrum.cz">butan@centrum.cz</a>> wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Moje <a href="http://3-e.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">3-e.cz</a> stihla ještě před zrušením inkasovat zálohy, a dodnes jsem <br>
neviděl peníze ani vyúčtování.<br>
<br>
Na portále d-testu se k tomu objevila zajímavá informace, může se hodit <br>
i dalším.<br>
<br>
Lubor<br>
<br>
<br>
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by <br>
spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna <br>
reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace <br>
do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.<br>
<br>
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu <br>
náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, <br>
nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace <br>
vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však <br>
24 000 K<br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>