[OT] Akvarium - co proti rasam?

Středa Únor 9 14:34:58 CET 2022

To ty moje hodiny maj nejspíš taky, ale jsou vzadu za akvárkem zastrčené do
psa. Čudlík to má mrňavej a ke všemu to vyšlo tak, že jsou vzhůru nohama.
Já jsem spokojenej, že jsem je nastavil, takže abych si na ně v šeru / ve
tmě sáhnul a něco tam omylem přepnul a ono to pak nespínalo... to si radši
počkám do osmi :-)

P.K.

st 9. 2. 2022 v 14:00 odesílatel Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>