[OT] Akvarium - co proti rasam?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Únor 9 13:59:45 CET 2022

> Mám tam spínací hodiny, to bych musel nějak udělat přepínání mezi hodinama a s tím svým přepínačem.
Napr. spinacie hodiny HBT 144 (davno kupene v Lidli) maju tlacitko na
manualne zapnutie/vypnutie bez narusenia naprogramovaneho rezimu.
https://docplayer.net/30247166-Digitalne-tyzdenne-spinacie-hodiny-hbt-144-pre-vonkajsie-prostredie.html
Hadam sa aj dnes daju zohnat nejake s touto funkciou.

miro

st 9. 2. 2022 o 11:52 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com> napísal(a):