Re: OT: ještě ke skončeným dodavatelům energií

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 9 13:44:52 CET 2022

ja u EEE cekal na vyrizeni prechodu k CEZu a  proste bida ..
a protoze porad nebyly prachy od EEE, tak jsem poslal email na tu jejich
jedinou adresu, ze jako co bude. hned ten den odpoved, ze to okamzite
resi, druhej den faktura s vyuctovanim a dalsi penize na ucte.
takze doporucuju jim napsat. napsal jsem jen, ze nemam vyuctvani a cislo
odberneho mista.
myslel jsem ze cekaji na CEZ, az si predaj data o odectu a CEZ to u me
sakra zamotal, slusne receno.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65