OT: ještě ke skončeným dodavatelům energií
Lubor Otta
butan na centrum.cz
Středa Únor 9 13:19:54 CET 2022
Moje 3-e.cz stihla ještě před zrušením inkasovat zálohy, a dodnes jsem
neviděl peníze ani vyúčtování.
Na portále d-testu se k tomu objevila zajímavá informace, může se hodit
i dalším.
Lubor
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by
spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna
reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace
do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu
náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení,
nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace
vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však
24 000 K
Další informace o konferenci Hw-list