OT: ještě ke skončeným dodavatelům energií

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Únor 9 13:19:54 CET 2022


Moje 3-e.cz stihla ještě před zrušením inkasovat zálohy, a dodnes jsem 
neviděl peníze ani vyúčtování.

Na portále d-testu se k tomu objevila zajímavá informace, může se hodit 
i dalším.

Lubor


Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by 
spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna 
reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace 
do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu 
náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, 
nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace 
vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 
24 000 K




Další informace o konferenci Hw-list