PCB na resin tiskarne

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 9 06:42:39 CET 2022

To o 30 nebo 300 hodinách jste četl kde?
U těch mono LCD píšou spíš 2000 hodin nebo nějaké takové cifry.
Třeba tady:
https://www.chitusystems.com/product/6-08inch-mono-lcd-upgrade-kit-for-elegoo-mars-pro/

Pokud pro osvit toho juice stačí sekunda, tak to snad musí ten
fotoresist exponovat taky v řádu jednotek nebo maximálně desítek sekund.

PL