PCB na resin tiskarne

Středa Únor 9 06:05:59 CET 2022

Pokus jsem chtel taky udelat, ale ani jeden na to ted asi nemame cas.
Navic pry delsi expozice by vic nicila displej, nevim. Takhle to blika
asi 1s v cyklu nekolika sec. pri beznem tisku.
U toho prodejce nas ale zarazily recenze. Nekdo tam vycita podstatne
nizsi zivotnost nez original, krehkost asi resit nebudeme. Zase, kdyz
cela tiskarna stoji 8k, tak samotny LCD za 1k neni az tak extremne levny.
I tak 300h original a 30h nahrada mi prijde zoufale malo. Co vlastne
degraduje? Material krystalu, polarizacni folie nebo oboje? Jak se to
projevi? Ma vliv jestli je oblast pruhledna nebo nepruhledna, co je horsi?