Re: [OT] Osobní nízkotlaká barokomora

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Únor 7 19:23:03 CET 2022

Nemyslím si, že problém je v tlaku vzduchu. To by asi řešilo napojení na
kyslík resp. kyslíková maska. Mám za to, že organismus prezidenta prostě
potřebuje pravidelnou údržbu v intervalu v řádu malých hodin a možnost
okamžitého zásahu zdravotnického personálu v režimu 24/7. Ono je reálné
udržovat v chodu LDN Lány, ale už bude mimo realitu udržovat v chodu LDN
Air Force.

Standa