Re: FVE - základní poznatky

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Únor 6 16:55:56 CET 2022

jak to sleduju, take mi to, ciste subjektivne, prislo neco jako ohrivat
rybnik spiralou 2kw z bojleru. nejak mi tu zatim chybi nejaka hranice
pres kterou uz nema cenu jit do reseni, ktere uz neni ani na "hrani".
info z konference samozrejme k nezaplacenni.
jsme doma celo_elektricky bez vodniho topeni, ale rozumne mi zatim
pripada nejaka sada lepsi klimy na jaro a podzim, predehrev vody pro
primo prutokac obyc hadici, nebo solarem a na hrani myslenka rekuperace
vetrani jako predehrev zase pro prutokac vody. ale bez nejake vetsi
akumulacni vody se to asi neobejde.
tomik.