OT: nabytek do dilny, supliky, nahrada za IKEA, ktera to uz nedela ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Únor 6 11:17:02 CET 2022

tohle prave uz nechci :-)
zadnej truhlik v okoli neni, abych jen tak zadal a za chvili mel.
ja uz si pomalu vsechno delam sam, od postaveni baraku, opravy aut, cnc
jsem si poridil, svarecky na vsecno, aby zamecnicina,  atd. proste abych
nikde nemusel zebrat a pak jeste bejt nasranej z vysledku. na sebe
klidne nadavat muzu :-).
na nabytek mam profi kolikovaci sadu, frezky a vlastne vsechno mimo
formatovaci pily. ale proste neni cas a ani pocasi(velky veci delam
radeji venku kde je misto) a vubec.
budto to budu muset zadat komplet, nebo koupit. nic mezi.
zkusim zadat v www.palisandr.cz, kde nakupuju obcas formatovanej
material a uvidime. pokud cena a termin bude rozumna, treba je to cesta.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín