OT: nabytek do dilny, supliky, nahrada za IKEA, ktera to uz nedela ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 6 10:24:10 CET 2022

Ahoj,

nic proti, ale truhláře u vás na to neukecáš?
V podstatě pokud si troufáš na rozkreslení, tak tady nedaleko je nábytek
servis: https://www.demos-trade.cz/ a tam ti to nařežou a ohrankujou.
Ale já si netroufám, tak pokaždé ukecám místního truhláře a on to
rozkreslí a načepuje za mne. Finančně jsem na tom velmi podobně a mohu
si říkat, že mám nábytek na míru.

Hele jakej jsem "si udělal" hezkej konferenční stolek:
https://forum.robodoupe.cz/viewtopic.php?p=11967#p11967