Re: Zapojení alternátoru

Sobota Únor 5 17:30:02 CET 2022

Tak dnes namontovan novy DENSO 150A, k sehnani za smesnych 2800 a
opravdu novy dil. Napeti dava, 14.7V, takze snad to bude OK. Zajimave
je, ze po startu napeti pomalu rizene linearne roste, asi tak 4s nez se
ustali.
Pri mereni multimetrem pred montazi mne prekvapil svod z + na zem, kdyz
jsem to pomalu drazdil na zdroji, tak tam tekl i docela proud ale pak to
najednou kleslo a je OK. Jestli nejaky svod nebo se nejaka dioda musela
zformatovat... Nebo ze by nejaka prepalovaci ochrana proti staticke
elektrine? Proud se dostal az nekam k 1A pri par voltech a pak skok na
0. Uz jsem se tesil na reklamaci... Divne.
Ten 150A ma vsechny diody osazene a vinuti ma 2 sekce po 3 vyvodech
vzajemne nespojene.