Re: Zapojení alternátoru

Středa Únor 2 18:40:59 CET 2022

Tak novy alternator je krasny, ale kdyz multimetrem na diodovy test
namerim mezi svorkou + a kostrou 1560mV, je to nejake divne? V opacnem
smeru asi 600mV, to maji podobne.
Ten spatny tam ma logicky nekonecno.
Vezmu zitra do prace a zkusim promerit na zdroji, jestli tam nepotece
vetsi proud, pak zkusim asi v aute. Nebo reklamaci. Mel by byt ale novy,
Denso, i tak vypada...